LICENSE CARD

Nye diskusjoner

Re: LICENSE CARD

Postby Bullshooter on Wed 10 Mar, 2010 12:44

Jeg ser til stadighet at du kommenterer regler, systemer og ligaløsninger her inne. Det er feil sted, her inne på forumet bestemmes absolutt ingen ting. Er det noe du ønsker forandringer på, leverer du inn skriftlig forslag til ligamøtene, så stemmes det demokratisk over dette blandt kapteinene. Ellers har også spillerne ett eget utvalg som fordelaktig kan benyttes, og som faktisk er spillernes representater utad, ihht regelverket

Spillerutvalgets arbeidsoppgaver:
- Ivareta spillernes interesser, og påse at regelverket blir fulgt opp og overholdt til enhver tid.
- Innkalle til møter i sin region ved behov, da også eventuelt etter ønske fra spillerne
- Være spillernes kontaktperson ovenfor ligaansvarlig og eller/operatør.

Ellers er allerede kortene betalt for 2010. men de produseres i Spania, og vil bli utlevert når de kommer til Norge. Kortene brukes heller aldri utenom EM - VM - Asia Open og i Las Vegas. Skal du på en av disse turneringene, skal jeg personlig ordne slik at du får dette før de andre. Jeg betaler for lisenskort til alle, selv om jeg de siste to årene bare har tatt inn til de som skal til EM. Når det eneste viktige hovedmålet med kortet er å delta under EM, har jeg valgt å bestille kortene til denne helgen, da det viser seg at jeg må bestille ekstrakort til EM uansett. DVS jeg betaler kontingent for alle ligaspillere, men lisenskortet har jeg bare hentet inn til EM deltagerne der det kan benyttes. Så det blir ikke noe billigere for meg om jeg bare bestiller til de som skal til EM, eller om jeg bestiller kort til alle, og som sagt, kortet ditt er allerede betalt.

Årsaken til at disse kortene har blitt utdelt til de som skal delta utenlands er følgende:
- Når disse tidligere ble delt ut under første NM-helg på våren, lå det masse kortbunker igjen i lokalet som kapteinene ikke hadde tatt med seg hjem.
- Mange lag kommer med fortløpende reserver, dvs de betaler bare lisens for 4 - 5 spillere i utgangspunktet, Deretter betaler de etterhvert som de får brukt for reservene sine, gjennom konvolutter på maskinene. det vil si at da detter det inn nye spillere utover hele våren. Dette medfører at jeg må bestille kort jevnlig utover hele sesongen for å oppdatere listene. I Trøndelag får ligaansvarlig overlevert konvoluttene i bulker, etter at maskinene er tømt. Vi snakker om ca 60 - 70 lisenser bare i vårsesongen som jevnlig da må etterbestilles fra Spania.
- Jeg forsøkte også i begynnelsen og benytte lisenskortene ved registrering under andre del av NM, men en svert liten % andel hadde de med seg.
- Når vi skulle til EM, var det mange spillere som ringte og sa de ikke fant kortet sitt, slik at jeg måtte bestille nye.

Og som jeg har sagt mange ganger tidligere, er det noe du lurer på, ta en telefon og få det avklart, slik at masse misforståelser kan ryddes opp i umiddelbart.
Bullshooter
Site Admin

Re: LICENSE CARD

Postby thordart on Wed 10 Mar, 2010 13:11

Takker for svaret.
Regler finner jeg bare inne på nettet.
Det er vel du som legger dette inn på Hjemmesia til E-Dart Norge.
Hvorfor jeg maser er at det er andre i klubben som masser på meg. Og jeg er leder så jeg har ansvaret å få fikkset dette.
Er du ikke rask med dette. Så kommer det ikke fortere en du gjør. Da er jeg også treg.
Da må jeg svare på at dette tar tid.
<>===-- <>===-- <>===--
Thor H Johansen
Black Widow Dart Team
http://www.bwdt.no
Også dart Forum
http://ndf.diskusjonsforum.no/
thordart
Superior Silver

Previous

Return to Nyheter