by Bullshooter on Sat 13 Mar, 2010 9:02
Undertegnede har nå vært i Trøndelag for å finne ut av problemene, men kunne ikke finne en eneste feil på systemet. Alle maskiner ble lest av uten problemer, og kamper og statistikk ble lastet inn uten en eneste feilmelding. Det samme skjedde da jeg var oppe 25. januar, da jeg leste av alle maskiner jeg hadde tilgang til. Hvorfor systemet fungerer når jeg selv er oppe, men ikke ellers, har jeg ingen fornuftig forklaring på, da jeg bruker samme prosedyrer.
Maskinene på Daniel og Holdeplassen og Fannrem ble lest av 2 ganger, 3B, Stjørdal en gang hver. Dette vil si totalt 8 forskjellige avlesninger, testet ut med forskjellig utstyr, både utstyret som tidligere har vært benyttet, og det som benyttes på Hamar. Jeg hadde også med meg representanter fra spillerutvalget under flere av avlesningene, etter ønske fra dem,slik at de kunne se hvilke problemer som oppsto ved avlesninger og innlasting av statsfilene. Deretter har leder av spillerutvalget i Trøndelag sagt seg villig til å ta avlesningene i A og B liga, for å kunne se hvor eventuelle feil dukker opp. Terje er også en meget bevandret herre innen data og dataprogrammer.
I ukene fremover vil Ståle kun få konsentrere seg om C og D liga, og oppdatere det gamle systemet.
MVH
E-Dart Norge