RESULTATER A OG B-LIGA

RESULTATER A OG B-LIGA

Postby ligaansvarlig Trøndelag on Sat 06 Mar, 2010 23:48

På grunn av et datateknisk problem må jeg lese av alle maskinene på nytt. Skal begynne med dette søndag 14.03.Resultater vil komme på nettet så snart som mulig.Vil da også oppdatere tabellene i A og B-liga.
Forøvrig kan eventuelle spørsmål om dette rettes til E-Dart Norge ved Oddbjørn Brydalseggen.
ligaansvarlig Trøndelag
Superior Bronze

Re: RESULTATER A OG B-LIGA

Postby Bullshooter on Sun 07 Mar, 2010 6:26

Alt jeg kan si er at alt fungerte upåklagelig når jeg var oppe i Trondhjem og leste av kampene, og samtidig la ut resultatene jeg hadde tilgang til. En avlesning etter dette er også gått smertefritt og lagt ut. Hvilke problemer som nå kan ha oppstått er ikke klart, men feilmeldigen som skal ha kommet opp, er oversendt til USA for å få klarhet i hvorfor disse meldingene dukker i Trøndelag, og ikke i de andre regionene. Etter all jobb og innvesteringer som nå er lagt ned virker det nesten som det er en forbannelse over maskiner og utstyr som vil at det ikke skal fungere. Samme utstyr og fremgangsmåte brukes i Hamar og Østfold uten problemer. Uansett, det jobbes iherdig med å få forklaring på hva som skjer eller har skjedd. Arachnid er også blitt bedt om å logge sidene fremover.

MVH
Oddbjørn
Bullshooter
Site Admin

Postby SkiveBom!!! on Sun 07 Mar, 2010 15:31

Merkelige greier! men enda merkeligere, hvorfor legger ikke E-Dart ut kampresultater manuelt, og lager en manuel tabell ut fra det??

Det ligger ingen kampresultater ute i a-ligaen pr. idag, en runde ligger ut i b-ligaen. Mangefull tabell ligger ut, basert på leg. Er det meningen at vi skal finne ut hvordan vi ligger ann selv i seriesystemet? .. eller kan e-dart gidde og gi oss den servicen?.. om ikke, så får vi fikse dette selv, og det er rimelig enkelt, men mener at dette er e-dart sitt ansvar!! Eller er det slik at a og b liga trøndelag ikke er en del av e-dart norge?

Dette må ordnes med en gang!! Forlanger og se en riktig tabell og resultater av kampenen i A og B umidelbart!!
Takk Erich Christian Dahl, for Dahls øl!!!
SkiveBom!!!
Elite pluss

Postby Bullshooter on Sun 07 Mar, 2010 20:07

Bullshooter
Site Admin

Postby SkiveBom!!! on Mon 08 Mar, 2010 9:41

Toppers, nå har vi tabell og kampresultater :)
Takk Erich Christian Dahl, for Dahls øl!!!
SkiveBom!!!
Elite pluss

Postby mikke on Mon 08 Mar, 2010 12:05

Ja, dette er sinnsykt. :?
mikke
Elite

Postby Bigwolf on Mon 08 Mar, 2010 13:04

Hva med å reklamere? Er vel rimelig langt ifra å få det produktet man betaler for.
Trippel syssjå, trippel assjå, trippel nissjå

Snakkes
Bigwolf
Superior Bronze

Postby Bullshooter on Sat 13 Mar, 2010 9:02

Undertegnede har nå vært i Trøndelag for å finne ut av problemene, men kunne ikke finne en eneste feil på systemet. Alle maskiner ble lest av uten problemer, og kamper og statistikk ble lastet inn uten en eneste feilmelding. Det samme skjedde da jeg var oppe 25. januar, da jeg leste av alle maskiner jeg hadde tilgang til. Hvorfor systemet fungerer når jeg selv er oppe, men ikke ellers, har jeg ingen fornuftig forklaring på, da jeg bruker samme prosedyrer.

Maskinene på Daniel og Holdeplassen og Fannrem ble lest av 2 ganger, 3B, Stjørdal en gang hver. Dette vil si totalt 8 forskjellige avlesninger, testet ut med forskjellig utstyr, både utstyret som tidligere har vært benyttet, og det som benyttes på Hamar. Jeg hadde også med meg representanter fra spillerutvalget under flere av avlesningene, etter ønske fra dem,slik at de kunne se hvilke problemer som oppsto ved avlesninger og innlasting av statsfilene. Deretter har leder av spillerutvalget i Trøndelag sagt seg villig til å ta avlesningene i A og B liga, for å kunne se hvor eventuelle feil dukker opp. Terje er også en meget bevandret herre innen data og dataprogrammer.

I ukene fremover vil Ståle kun få konsentrere seg om C og D liga, og oppdatere det gamle systemet.

MVH
E-Dart Norge
Bullshooter
Site Admin

Return to Lokalt stoff Trøndelag